Om het attest zo  correct mogelijk en zo efficiënt mogelijk op te maken dient U het opdrachtformulier in te vullen en aan mij te bezorgen. En zal Ik U vragen naar documenten die nuttig kunnen zijn bij het opmaken van het attest.

Hieronder vindt U een lijst van mogelijke documenten.

  • Grondplan per gebouw per verdieping
  • Grond- of verdiepingsplan en/of satellietfoto met aanduiding van te onderzoeken gebouwen
  • Situatiefoto’s per type lokaal
  • Bestaande asbestonderzoeken
  • Documenten in het kader van historische asbestverwijderingswerken
  • Documenten in het kader van historische bouw-, afbraak-, en/of renovatiewerken
  • Documenten aangaande beschermd erfgoed
  • Documenten aangaande industriële installaties
  • Informatie aangaande ingesloten of bedekte asbest
  • Bewijs van het bouwjaar van de aanwezige constructies (per constructie)
  • Foto’s van renovatie werken (en bewijs dat aantoont wanneer deze gebeurd zijn)